Neden Bölümümüz


  • Yaşam boyu öğrenme gereğini algılamış ve kendi kendine öğrenme yeteneğini kazanmış olma, 
  • Takım çalışması yapabilme, 
  • Mesleki ve etik sorumluluklara sahip olma, yetki alabilme ve gereğini yerine getirebilme, 
  • Değişken koşullara uyum sağlayabilme beceri ve yetileri kazandırılacaktır.
  • Sabırlı, özgüveni olan, kendisine ve çevresine saygılı, kolay ve etkili iletişim kurabilen ve mesleki gelişmeleri izleyecek dinamizmde fizyoterapistler yetiştirilecektir.
  • Fizyoterapistler, tam olarak iyileşemeyecek bir hastaya bazı ihtiyaçlarını karşılaması için yeni beceriler kazandırmak, ona güç vermek ve ailesinin anlayışlı davranmasını sağlamak durumunda oldukları için, sabırlı, hoşgörülü, güler yüzlü ve zayıf insanlara yardımdan hoşlanan, sorumluluk sahibi kimseler olmalıdırlar.
  • Fizyoterapistler fiziksel fonksiyon ve sağlık statüsünde yaralanma, hastalık veya fonksiyon bozukluğundan kaynaklanan, bozukluk, özür ve değişiklikleri olan hastalara fizik tedavi ve rehabilitasyon hizmeti verirler.
  • Uygun tedavi modaliteleri, yardımcı araçlar, yöntemler ve egzersizleri kullanarak biomekanik, fizyolojik, nörofizyolojik prensiplerin doğru uygulanmasıyla maksimum bağımsızlık sağlarken akut veya kronik fiziksel bozukluk ve  fonksiyon bozukluğunu düzeltmek konusunda üstün yeteneklere sahip fizyoterapistler yetiştirmektir.